Способи оплати та доставки

Доставка

Ми здійснюємо доставку ваших замовлень через компанію "Нова Пошта" за тарифами перевізника. Зверніть увагу, що товари можуть знаходитися на різних складах, тому вони можуть бути відправлені окремими посилками. Відправлення протягом 3 робочих днів (крім випадків, коли товар доступний тільки під замовлення)

Оплата

Для вашої зручності ми пропонуємо декілька варіантів оплати:
Оплата за реквізитами на картку МонобанкуВи можете здійснити переказ коштів безпосередньо на нашу картку Монобанку. Реквізити будуть надані після підтвердження замовлення. Просимо врахувати, що ваш банк може стягувати комісію за здійснення переказу.
Швидка оплата через Mono checkoutВикористовуйте Mono checkout для швидкої та безпечної оплати за допомогою вашої картки. Звертаємо увагу, що можливе стягнення комісії банком за переказ коштів.
Оплата через WayForPayСкористайтесь сервісом WayForPay для безпечної онлайн-оплати. Умови вашого банку можуть передбачати стягнення комісії.
Оплата через Plata by MonoЗдійсніть оплату за допомогою сервісу Plata by Mono. Будь ласка, врахуйте, що банк може застосувати комісію за транзакцію.
Обирайте найбільш зручний для вас спосіб оплати.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання щодо доставки або оплати, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів. Ми завжди раді допомогти вам!

Обмін та повернення

Повернення
Ми хочемо, щоб ви були повністю задоволені своїм замовленням. Якщо з якоїсь причини ви не задоволені придбаним товаром, ви можете повернути його протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для цього необхідно виконати наступні умови:
1. Товар має бути в оригінальному стані: не носився, не праний, з усіма ярликами та в оригінальній упаковці.2. Зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів для отримання інструкцій щодо повернення.3. Надішліть товар на адресу, яку вам повідомить наша служба підтримки.
Зверніть увагу, що витрати на зворотну доставку не компенсуються.
Обмін
Якщо вам потрібен обмін товару на інший розмір або модель, будь ласка, виконайте такі кроки:
1. Зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, щоб повідомити про бажання обміняти товар.2. Поверніть товар у відповідності з умовами повернення (див. вище).3. Після отримання та перевірки поверненого товару ми відправимо вам новий товар, якщо він є в наявності. Якщо товару немає в наявності, ми запропонуємо вам альтернативний варіант або повернення коштів.
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами поверненого товару. Кошти будуть повернені на ту саму картку, з якої було здійснено оплату.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання щодо умов повернення та обміну, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів. Ми завжди раді допомогти вам!

Дякую!

Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.

Can't send form.

Please try again later.

Made with